Mornmorn!

GOD MORGON ALLA GLADA!

Sitter och äter macka och väntar på att det är dags att borsta tänderna för att sedan gå till bussen.
Fick lite sovmorgon eftersom att jag kan hoppa på bussen på vägen mot stan.
Juste, det har vi inte berättat.
Vi ska till Moderna Museet idag med klassen och vår bildlärare Betty.
Har redan varit där...då var det tråkigt, men sen så va det ju också för några år sen, hehe.

Efter det så kommer jag, Åsa och Fanny stanna kvar inne i stan för att åka till PUNKTmedis (ett bibliotek inriktad för ungdomar) så att jag kan lämna in mitt bidrag till en tävling de ska ha och för att Fanny ska låna lite böcker.
Asnice.
När vi varit där så åker vi hem, och jag följer med home to la Åsa.

Ni får la ha en bra dag :D
 
                 Liny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0