plugg:D

tjaa :) 
idag så har jag varit i skolan, kom en anning försent men ändå :)  när jag väl kom till sklan så kom min mentor och ville snacka med mig hos skolsyster ;O  jaha, då va de alltså..., Elin, hur mår du? hur går det i solan? allt sånt:S  skit jobbit men de får man väl vänja sig vid :)   vi hade hemkunskap idag oxa de va skojj:D vi fick göra egen lingonsylt och egna köttbullar, koka potis o sånt:)  haha, ofc så gjorde jag köttbullarna ;) dom blev faktist bra :P även fast de va jag som gjorde dom :P  hihi:P vi tog lite bilder oxå, jag kanske lägger upp dom sen :)  har bara inte hunnit lägga in dom på datan och pallar inte göra de nu heller:P  sen hade vi jumpa som sista lekition:O  jag hatar jumpa, oftast, om de inte e typ fotboll eller nåt för de e kul :D jag har gått på fotboll de e därför :P  haha, men iaf, då hade vi orgentering (rättstavat??)  jag gick runt och suckade och snacka massa skit med linne och nåra andra kompisar:P alltså ine linnea, liny på bloggen utan en annan kompis som heter linnea :D  jag va med linnea då i gruppen:P vi orkade inte göra nåra kontroller så vi gick till alla andra å så tog vi mitt örhänge och tröcj´k igen små hål så det såg ut som vi tagit massa kontroller fats vi bara kollat av alla xD vi e ju såå bäst:P
Efter skolan så åkte jag moppe hem med Lisa:)  vi bakade kladdkaka o käka den tills vi nästan spydde, inge mysit:P efter de försökte vi plugga so men de gick inte så bra vi kolla bara runt massa på datan istället xD  Nu har hon åkit hem så jag sitter i min säng och smsar med en trevlig prick ;)  bilder kommer kanske sen :) men sålänge så slänger jag in nån random bild ^^


jaa, de blev en random bild på mig för ett tag sen xD 


xoxo ELIN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0