Sådärja

Sås.
Ratatouille (stavning?) med ris och någon köttbit. Namnam.
Ehm...var va jag?
Jajuste.

Vi hade SO...fick vår hemtenta...blöh. JAG VILL INTE !!! xD
Det är så hemskt. Älskar att han sa; Det är bara tre uppgifter. MEN ELLER HUR.
Det kanske är tre uppgifter. Men sen så är det typ mega mycket att göra i alla! Gah.

Aja, nu ska jag försöka lugna ner mig lite...hm...
Vi hade idrott. Orienterade med Åsa. Va ganska så kul. Förutom att vi letade efter 8an som inte fanns i typ 30 minuter. Irrade omkring tills vi kom till ett litet ställe i skogen som såg ut att vara värsta kulissen till en film. Typ Nya Zeeland känsla. Asnice:)

Men nu ska jag försöka sätta igång ordentligt med hemtentan *morr*.



Byes byes ; Liny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0