studion:D

tjaa :)
just nu så är jag inte på det bästa humöret man kan vara på...., jag fick en kännsla över mig för ett tag sen, de va en kännsla som va jätte konstig :/ 
det känndes (och känns fortfarande som) att något inte så roligt kommer hända mig snart. Och det sjuka är att, jag tror att de e sant för att de e jätte rörigt men jag tror att jag vet vad som kommer hända:(
Och om det är som jag tror så kommer jag inte må särskilt bra.., Det som jag tror kommer hända är den absolut värsta saken som kan hända mig just nu!
Men jag hoppas på att det som är på väg att hända bara är en tillfällighet....
Hmm, ja men annars så e det inte heller så bra. Det går ganska dåligt för mig i skolan nu :(
jag sköter mig inget bra och gör inte det jag ska, så jag har varning i några änmnen. Jag tycker verkligen inte om det!
Ni skulle bara veta hur hårt jag kämpar för att allt ska vara bra, men det går lixom inte..,
Jag känner mig bara helt värdelös, ja., jag ska nog inte skriva allt jag känner här i bloggen för de e inte så lämpligt. Men jag tycker att det e lite jobbigt just nu, om man ska fatta det kort. 








Men nu tänkte jag iaf berätta lite om dagen :)
vi va ju på teater med klassen som Liny sagt:) Den var bra, nyttig för järnan och samtidigt ganska rolig:)
Den handlade om mobbning och sånt.., och obland så spelade dom  barn och den ena killen pratade så sjuukt kul då, så jag satt typ längst fram med Sanne, Helen och Fanny.., och jag höll på att garva ihjäl när dom spelade barn :P
Jag skrattade så jag grät, men Fanny lugnade ner mig lite xD
Men sen när vi kom tillbaka till skolan hade vi lunch, sen SO tror jag.., de va prov, men eftersom att jag ska göra hemtenta så pluggade jag bara på den:)
Efter skolan gick jag till ICA men Clara, vi handlade fika till konfirmanderna som vi är ledare för :)
sen gick vi till Klockargården (där konfirmation och ledar träffar är) :P
vi myste där, sen kom konfirmanderna, så hade vi ett pass som vanligt:) Efteråt hade vi ledare lite snack om hur det gått och sånt :)
Men sen när de va slut så kom min paps och hämtade mig och sjussade mig till Carina Jaarneks studio där jag var för första gången idag:D
Det var jätte kul! jag fick sjunga Beutiful med Christina Agulera typ nåt sånt stavas det:P  Jag fick ju sjunga andra låtar också, men det var den vi övade mest på :)
Hon sa att jag hade en väldigt bra röst som inte är så alldaglig som många andras röster är., Det var kul att höra :D Men så jag ska tillbaka dit på Måndag bestämmde vi :) Då ska jag ha med mig nåra låtar också eftersom hon inte vet vilka låtar jag kan och tycke om så har hon inte kunnat ta fram bakgrunds musik till mig, hon hade bara tagit några låtar som hon trodde var bra nu:)
så jag ska maila lite låtar som hon ska leta rätt på :) Jag älskar verkligen att vara i studion! Det går inte att beskriva hur underbart kul det är! :D 
Om det funkar så ska jag börja gå till henne tre dagar i veckan, Måndag, Onsdag och Fredag :D
aaas nice :D
Och om några veckor, när jag har övat in Beutiful och den sitter som den ska och allt låter perfekt, så ska jag spela in den på skiva, kanske några andra låtar också:D Men det får jag se hur det blir :) 


Men nu ska jag göra massa annat:) vi hörs säkert imorron :D



(jag för sjuukt länge sen)


ska kila nu hörs :)


xoxo ELIN ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ey, Hun! Bara kom ihåg att du är bäst! Jag ska förklara för dig imorgon lite mer avsides just precis varför, men det är du (du kan ju läsa bloggen om du vill veta delar av det jag ska säga ;)). Och jag suger på att ljuga så du vet att det här är sant. Fråga så hjälper jag, det vet du. Du har allt i huvudet, du behöver bara kämpa på för att få ut det och ner det på ett papper. När du väl fått in tekniken kommer allt att gå strålande, så är det, punkt.

2009-09-24 @ 22:59:25
URL: http://gurbulurag.blogg.se/
Postat av: ELIN

tack älskade Fanny!!! hah jaa du e verkligen inte bra på att ljuga:P oftast;P jag ska försöka med skolan verkligen´men de e svåårt :O ses imorron

PUSSSS <3

2009-09-24 @ 23:44:14
URL: http://unseriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0