Tja alla moggisar!

I morgon börjar jag om nian (på mitt sätt) så att allt inte blir lika fucked up som det är just nu :)
Tack vare Elin och några andra sköna människor runt om mig så kommer det nog att gå bra, få släppa lite på det liv som jag faktiskt trodde att jag skulle få ha livet ut.
Dumt av mig att tro att folk skulle klara av mig så länge.
Elin har dock inget val :D Hon får stå ut med mig hela livet, vare sig hon vill eller inte ^^

Men nu ska jag dumpa den här sidan en stund, ska ner och pussa på min lilla, gamla, bebis hund Ronson som fyller 14 år idag :D



Ha det gött :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

May I join in in the "let's start over"?? Shit va jag behöver det ^^ Kram Kram hålla handen

2009-09-28 @ 21:34:33
URL: http://gurbulurag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0