trött på allt

hej igen bloggen...,
nu har jag bara suttit vid datan hela tiden när jag igentligen skulle plugga so -.-      
jag orkar verkligen inte med skolan! Allt är bara en stor press, massa läxor som ska vara färdiga samtidigt! lixom va fan tänker lärare med?! vi fick våran hemtenta i måndags, sen ska den vara färdig på fredag ;O  Lixom, det är alldeles för kort tid om man ska hinna med andra läxor också! Vi har ju inte bara ett änme!! ååh jag är så arg på skolan just nu!!!!
Jag vet inte om jag orkar med allt.., FAAAAAAN!!!!!!!!!!







menmen, nu tänkte jag iaf säga att ´jag ska försöka läsa lite so.., måste sova sen också :S 
go natt och sov gott allahopa :) vi hörs imorron :)


och bara för att jag vet att Morgan kommer läsa de här nnu

 ;) så; sov gott Morgan :D  när du väl ska sova :P 

















xoxo ELIN ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0