Ont I Halsen :(

Heeej!


Jag har bajs ont i halsen.. Det började typ i lördags tror jag..och idag var jag tvungen att gå hem från skolan för att jag hade så ont och trampa runt och hosta hela tiden :(
Inte bra alltså ;o


Så jag har suttit hemma och deppat hela dagen typ xD

JAG ÄR SÅ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG :D
skulle bara tala om det x)
Jag börjar tro att det är mina p-piller eller nåt sånt som gör att jag har sånt konstigt humör ;o
för jag har verkligen cp konstigt humör! Ibland jätte irriterad och arg, ibland ledsen, iblans damp, in´blans skratt anfall :D

menee, nu orkar inte jag skriva nå mer ^^


Hahahaha<3 slängde in en suddig gammal bild på mig med mitt missfärgade blonda hår ;)





Byeeee :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0