skolan@datasalen-bokgården

Haai!

Jag sitter i datasalen på bokgården med massa pojkar från min förra klass och från min klass som jag går i nu.. KanonKul *noot*

eeeh..., jaa, nudå., Vi har språksmedia så de e ganska chill, kan ju bara sitta o ta de lugnt inte göra så mkt ^^

Efter skolan idag så ska jag nog till klockargården eller kyrkan för konfirmanderna ska ju konfirmeras i helgen så de e lite grejjs o göra innan., Ochjag har inte varit där på typ 100 år nu :((

tråkigt, menmen...nu ska jag iaf dit idag, ska bli kul :)

Hmmm...

Igår va jag med Gustav och Norea till UM för Norea skulle dit :) sen åkte jag hem o sov :p




 Jag måste bara säga att jag hatar, HATAR!!! Dessa grupper på Facebook....

Ni vet... ";PpPPPppppPPPP" grupperna, jag blir så irriterad på dom! :o

man har lust att typ cutta sönder den som kom på att starta alla dessa jävla äckel grupper -.-


      Men iaf ^^ heheh.., På svenkan förut idag så kollade vi på film, den av jätte bra! Handlade om två indiska pojkar som va med om massa saker när de va små o sånt.. Väldigt berörande faktiskt!






Jajaa, nu ska jag väl försöka stå ut ett tag på denna tråkiga lektion utan Helen, Norea och Tessan., för dom gör nationella prov :(

BaBaaaaaaaaa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0