dåre

åheeeeeeej
jag är blöt i håret...för jag har duschat :3
mams och paps är fortfarande inte hemma ^^
Jag vet inte vart jag ska sova inatt xD
för jag tror inte att det går att sova i mitt rum, för då lär jag bli drogad av målarfärg xD
Och det känns ju inte så lyckat, men jag tror det blir soffan inatt :p

Imorgon är veckan slut :D då kan man sova hur nlänge man vill!! :D:D:D

Skulle bara dampa ur mig det, för jag längtar efter att sova på mornarna :p

Imorse väcktes jag av mamma och Rille (pappas kompis)
Det va Rille som målade mitt rum idag ^^ för ah, han e målare...lite självklart, men ah ^^
Så dom komupp och skrek på mig att jag skulle vakna :(
Så fick jag gå ur sängen ta mina kläder och trampa ner så dom kunde måla :o
Väl nere i hallen, så står jag där med håret åt alla håll, trosor och t-shirt... In genom dörren kommer Rilles medhjälpare som ser ut att vara i 17års åldern.. SKITSNYGG! Nej det var inte alls lite pinsamt xD

heheh.
nu är mams på väg  hem :3

Imorn får vi våra datorer från skolan :D
awesome!

men okej...
Jag hade tråkigt, så jag bjuder på lite bilder :D






Befinner mig på golvet idag xD
Börjar kännas av i rumpan o:

usch vad jag hostar nu "/

men okej...

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0