Fixa håret!

Sitter i soffan och dricker saft samtidigt som jag kollar lite på valet 2010 :)
Lika bra att göra det så man kan lite i skolan lixom :p

Jag råkade självklart somna i soffan efter att jag kom hem idag -.- Så kommer väl ha svårt att sova inatt med "/
Menmen, jag ska försöka så gott det går :)

aah.
Jag har nyss skickat in lite skolarbeten också :D
Känner mig lite duktig :p
Hoppas bara att jag gjort rätt :p
hahah..

Men jaa, nu ska jag nog snart ta och fixa håret lite så det inte ser ut som ett kaos imorn xD
Sen måste jag sova :3
Börjar 8.30 imorn "/ Så det blir typ 7.30 bussen :( öösch.

Men det ska väl gå bra!

Juste, vi har idrott imorn, jag måste gå upp och packa lite kläder nu då ^^


eheh

Men då hörs vi imorn då :D

Natti Natti♥

Kommentarer
Postat av: norea

haha guuuumman :)

jag kommer ju vara där tidigt derför som jag fixar hela skiten men kom dit till 19 :D puuuuss

2010-08-26 @ 21:13:44
URL: http://nsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0