home sweet home!

Helo folket!
Igår kom jag äntligen hem efter en galet fartfylld vecka.. eller, det har ju inte varit en hel vecka, men alltså..
Det her ju varit på alla vardagar förutom idag så jag säger veckan om de ^^
Det har varit asa skojjigt :D
Och det har varit fart på oss varenda sekund :p
Varje dag klockan 17.00 har vi stått på plattan och framfört en resa till hopp och det har varit så sjukt kul!
Jag va med i dansgruppen så jag har dansat i ''plattan-trappan'' varenda dag xD
Har ju lyckats rätt bra för att aldrig ha dansat förut :p
Det har verkligen varit jätte kul!
Men jag har varit väldigt dålig på att ta bilder...
så det är ju lite synd..
Men jag tänkte att ni skulle få se lite videos ifrån veckan ^^


 
 En liiten del av när vi står och sjunger..
Men det var så mycket annat som inte är med på film, hoppas nån lägger upp snart!
Vill så gärna se hur allt såg ut :D

Vi va med och sjöng på invigningen av kulturfestivalen också :D
Det va ju bara grymt!
Tycker synd om er som missade det o: 



 Som sagt, det var riktigt ballt x)

 Mycket roligare än förra året :D

nu vet ni det :p

Nu är det väl dags för mig att börja fixa lite tror jag..
Både mamma och pappa är borta i helgen :D
Och jag ska sova hos Sussie då :)
Ska bli nice :3
Så jag måste lixom.. lägga saker i en väska och sådant ;p

Men just nu ska jag nog lägga mig i mammas säng och sova :D

Vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0