Nu e man trött!

Heloo

Jag och Liny sov till typ 20 över ett idag tror jag xD
såå eh xD jaa..
Vi skyndade oss att fixa lite saaker...
Sen skjussade jag och mams hem henne och åkte vidare till Vällingby för att hämta upp Gun ^^
Sååå, drog vi ut och käkade, handla lite och så x)
Kom hem till Gun satt där å kolla på vafan heter det...sommarkrysset? o.o kanske...
det där på grönan iaf xD
För paps va där med jobbet och va så ivrig över att dom skulle synas på tv, så vi va tvugna att kolla xD
Och mycket riktigt så såg vi dom ^^
jaaa...
Så satt vi där och kollade på blixtar typ ^^
Åkte hem i ös regn, åska och blixt :D
Mysigt!
Plockade upp pappa, Peter och Lasse i gustavsberg.. Där hade dom hamnat på fest xD

jaja.. som jag babblar x)
Har inge bättre för mig ^^ Sitter och försöker komma på vart Farsta ligger xD

De e massa nattfjärilar i mitt rum o:
Creepy...

Jag börjar bli trött...fast ändå inte..javene "/


Men heloo HOTTIE! o:

Peace folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0