Tuuuna

Heeej :D
Vaknade för en halvtimme sen och gick direkt ner till tvn för att kolla på Anne på Grönkulla xD
Eller, inte FÖR att kolla på det, men det slutade med det i alla fall ^^
Tänkte skriva lite under reklamerna så man har något att göra...ehe...jag känner mig sådär morgonflummig...m-mm..

Mamma ringde för några minuter sen och frågade mig om jag ville gå på bio med henne ikväll eller i morgon, så ska sätta mig och kolla på sf's hemsida om det går någon intressant film ikväll (:
Om vi inte gör det så blir det till att rensa igenom mina kläder och börja flytta över till Elinors rum...eller något...
Väldigt kul att läsa om.

Nae...ska väl se om Elin har lust att vakna efter att tvn är slut :3
Vi låg och prata till kl 3 tror jag, så hon skulle nog kunna sova ett bra tag till xD

Jaj-ja...nu ska jag gå och se om jag för ovanlighetens skull känner för att äta frukost ^^


Puss o kram, cykelram! Liny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0