försov mig!

Jaa, jag försov mig som fan idag.. Vaknade först nångång runt 7 imorse tror jag, utav att Helen ringde och sa att bussen gick och att jag skulle ta nästa buss..
Jag höll bara med och i princip sov när jag pratade med henne, så jag somnade självklart om.
Sen vaknade jag lite senare, runt 10, av att Loou ringde o:
Då fick jag panik, jag hade ju typ missat halva dagen nästan o:
Så jag flög upp ur sängen och borstade tänderna och slängde på mig kläder.. sen ringde hon igen och sa att jag inte behövde skynda mig för att vi slutade o:
Skönt ändå. Men jag drog till skolan ändå och mötte upp Loou och Helen, käkade där och sen drog vi till stan.
Jag skulle till A.N.T och kolla min piercing, men Tyron va inte där... Så vi jul-shoppade istället ^^

aah, det var min dag..även fast ni inte ville veta, men det skiterjagi :)

Jag ska snart dra och duscha, och efter det sova :3

NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0