alla hjärtans dag <3

                                                 Glad Alla Hjärtansdag På Alla Blogg Läsare x)


Det här har nog varit min mest kännslorika alla hjärtans dag någonsinn....
Asso de har varit riktit knas idag o:
Det har varit mkt kännslor inom min...Personer jag älsakar..Personer jag aldrig träffat..Jag vet inte vad jag ska göra >_<

Det är lixom försent..jag vet inte vad jag vill.., eller joo, det vet jag faktiskt :-/ Men det erkänner jag inte äns för mig själv så.. 
Men om jag väljer det jag vill..då kommer jag må skit, jag menar, jag skulle veta att det fanns en jupt sårad människa..lååångt borta ifrån mig.., väldigt långt borta.
En människa som är fantastisk..men, det finns två fantastiska människor just nu

Om de bara kommit lite tidigare...bara pytte lite, då skulle det varit PERFEEEKT näst intill iallafall..
Det skulle säkert varit konstigt då med..men det skulle inte varit lika jobbigt som det är nu...
Nu är det bara konstigt och luddigt i mitt huvud..Många tankar och funderingar

Jag har faktiskt kännt på mig länge att det var något..som inte va helt rätt...och mycket riktigt...
Om jag bara kunnde följa mitt hjärta..
Men det klarar jag inte av..då skulle jag krossa någon annans..

Jag läser smsen..Om och Om igen.. Det hugger till i hjärtat varje gång..
Så starka kännslor jag hade för dig förut...SÅ svårt det var för mig att förtränga dom..
Jag kämpade varända dag för att förtränga dom.. det var svårt och jobbigt, och jag mådde inte bra av det...
Jag lyckades aldrig om jag ska vara ärlig..Men jag trodde att jag lyckades..jag lurade mig själv till att tro att mina kännslor för dig var raderade..
Jag gick vidare, levde vare dag med ett tungt hjärta..de bärde på min hemlighet..inte äns de närmsta vännerna visste..knappt att jag visste själv.. Innerst inne visste jag ju..har vetat hela tiden, men verkligen inte trott på det
SÅ jag har inbillat mig själv att mina kännslor var borta men nej...

Allt rusade ur mig när jag fick veta...det stannade bara till innuti mig
Jag önskar att de bara hade fortsatt som det började mellan oss...det var något jag velat länge..så när det blev verkligehet
jaa, då blev det inte precis en fin liten saga om kärlek...det var mer..en saga om tårar..för mig var det så iallafall

Jag fick olika besked från dig var och varannan dag..jag fick inte riktit känn på vad du ville, du verkade inte kunna bestämma dig..
Jag visste exakt vad jag ville, jag hade så grymt starka kännslor för dig..ville bara ha dig och ingen annan... Men, det funkade inte, du sa idag att du va för feg..jaa....
Det var väl så..

Och nu..vad ska hända nu??
Tårarna rinner och jag vet inte vad jag ska göra..Hjärtat slår hårt..
Jag ser verkligen upp till dig, tycker att du är en bra person..även fast du gjort dåliga saker i ditt liv..mendu har gjort så bra saker för mig..och för många andra
Du är en sån person som vill allt och alla väl
Du är en sån person som får mig att falla...
En sån person som jag aldrig i hela mitt liv vill förlora..vad som än händer, hur jobbigt det än blir..
Det skulle bli jobbigare utan dig...

Jag kan inte leva utan dig, det är sant...Det var en kväll då vi smsade..och du sa något konstigt, sen svarade du inte mer..jag ringde men du svara inte..
Då trodde jag att du tagit ditt liv..jag bröt ihop..jag kunnde inte stå på mina ben, dom bara skakade, det var den värsta kvällen i mitt liv, och det säger jag med hel sanning!
Jag grät o grät...Jag sov inte i min egen säng..jag låg vaken på soffan, jag pratade inte med någon,, jag skrek ibland..jag grät mig till sömns
Jag vaknade morgonen efter med tårar i halsen och började gråta..
Jag kämpade mig iväg till skolan gråtandes..
När jag nästan var framme vid skolan får jag ett sms av dig att du mår bra..
Jag kännde mig såklart lugn av det men ändå..fortfarande ledsen...det var en jobbig dag och jag gick bara runt med massa tankar..
hade jag inte fått de där smset..
jaa, då hade jag nog....



Men nu är det som det är...Och jag får se hur allt blir.,
jag älskar dig hur som hällst... och du kommer aldrig nlämna mitt hjärta!
Där kommer dui alltid ha din speciella plats, JAG ÄLSKAR DIG ♥









Hoppas alla har haft en underbar dag ^^ tjaao ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0