trallalalalaaaaaa ^^

                                                                    Tjolahopp ;D

Mjaa, nu sitter jag här i sängen och har suuuper tråkit ^^   kom nyss på att jag har no läxa tills på torsdag o:
intee bra!
Jag blir galen på mamma som vägrar stänga min dörr.. ååh va lack jag blir på henne asso -.-
hon gnäller bara om att jag ska ''prata i trevlig ton'' men hallå! Jag pratar inte i ''trevlig ton'' när jag e bajs arg på henne o:

Aja  skit samma..
Lite om dagen; Kom typ nåra minuter sent imorse o Jennifer lacka satan på de, hade värsta föredraget om att komma försent då.. o:   Sen va de iaf hemkunskap o vi satt vid datan o planerade vår framtida lägenhet., hur mkt pengar alla möbler o saker skulle kosta o massa sånt ^^
Hmm, efter de va det nog.. Lunch va de ja! ööhm, de va nnån  mat D:  blä på de iaf...
Sen SO xD ohfuck va fail de va ^^  jag satt och halv sov igenom heela letionen.. men mot slutet höll jag mig inte vaken så jag somna på bänken och vakna av att läraren knackar på bänken och säger ''elin, dags att vakna nu..Så tråkig va väl inte genomgången? '' 
Fan va smidig man kan va o sitta längst fram i klass rummet och somna!!! xD såg sen att gustav hade skickat sms att jag skulle vakna oxa ^^
Hahah..
Sista lektionen..idrott, vi spelade badminton o jag äääger på de ;D va med heela letionen ovanligt nog :)

Gick hem..käka nuudlar :'3
sitter nu här...o pratar me Dennis :3   mkt skojj xd
vi pratar om vad jag får göra i hans lägenhet när han flyttar hemmifrån, han  säger att jag inte får hålla på med andra killar där xD  
 
tjuhuuu., o nu ska jag  länka bloggen till Pontus för han va jäkla sugen på o spana in den  xD
snäll som jag är så låter jag dig se den Pontus!! :D   okeey, nu blev jag flumm..bäst att sluta skriva innan jag skriver saker jag kmr ångra xD

lite bilder på mig behövs ^^ mama tvingar mig ha läsglasögonen vid datan..hon tror att jag får klamydia i ögonfransarna utan D: xd



ser ganska störd ut härda men..man ska ju bjuda lite på sig själv ;)



tallkotte på er ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0