äntligeeeeeeeeen!

Heejsan!

Nu känns det ju galet underbart att skriva här igen! :D
Har ju suttit här på Grenö och lite på Storö och jag har bokstavligt talat klättrat på väggarna utan dator och någon att prata eller vara med.. Förutom mamma, pappa, mormor&morfar och alla andra gammla folk då..
Men de e ju inte såå kul :(
Så jag har kännt mig lite ensamen och haft ganska tråkigt.
Men kul har jag också haft!
Igår fyllde mamma år, då va vi hos mormor och morfar på Storö och hade lite folk där (som mamma inte visste om förns då)
Så det var väl trevligt, jag tog hand om kusinerna mest hela tiden :)
Eddie kom fram och satte sig i mitt knä hela tiden när jag spelade kort med en kille som va där :p
Och Leo va ute och gick med mig en del :)
Det dröjer ju inte länge innan han går själv nu :D
jaa, Idag tog vi oss hem till Grenö.. Jag hade igentligen blivit lovad att få åka hem till Djurö idag.. men icke :(
Istället packade vi upp oss här och gick ut och spelade badminton ^^
Det var kul..ett tag :p
Sen blev man så trött o:
Så vi käka lite och kom fram till att imorn bitti så ska dom skjussa hem mig till Sollenkroka så ska jag ta bussen hem då. Och kommer få gå från bussen med min tunga väska o:
Men det är fan värt det!
Jag klarar inte av att vara här längre....utan täckning på mobilen och kan inte nås eller nå någon o:
Så skönt ska det bli att komma hem och kunna göra nåt kul iaf :3

Nuu.. orkar jag inte skriva mer :p
Så jag bjude på lite bilder från helgen :)

okeeej...
datorn vill tydligen inte att jag laddar upp bilder nu :/
Men då får jag göra det när jag kommer hem till MIN dator imorn :)

Nu sa jag käka kaka och spela kort med mamma, hörs!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0