häng mattan väntar.

Hej på er!

Jag har nyss vaknat till mig lite efter en natt på soffan..igen ^^ Fan, jag lyckas nästan alltid sova på soffan om nätterna nu :p men de e'la trevligt x)

Ska snart ner och lägga mig i hängmattan, är så jäkla trött så tänkte lägga mig där och sova i solen så jag blir lite brun ;D
Men först måste jag kolla om de finns nåra biljetter till bio på fredag, så jag och Liny kan gå på bio c:
Och jag måste maila Heidi för att kolla om de blir någe gospel för oss i sommar, vilket vi hoppas på o:
Och så måste jag kolla om det finns nått bra spa ställe typ, för det tänkte vi ge till mamma när hon fyller år..vilket är ganska snart så jag måste fixa de o:
Och seeen..måste jag göra mams glad och städa undan alla kläder från golvet. Efter det kan jag äntligen gå ut i solen -.-

Så det är en liten stund kvar kan man säga...


yeah...trött.

Men nu ska jag väl sätta igång med allt så jag får sova snart :3

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0