Levande begravd

Tjena Tjena!

ööhm, det blev lite dåligt med uppdatering nu alltså..
Men nu är jag tillbaka :)

ööh...
Idag har jag haft det riktigt mysigt!
Först vaknar jag upp brevid Linnéa :D awesome! Låg och små pratade lite :)
Sen gick jag och mötte George vid bussen så drog vi hit hem och myspysade oss c:
Sen skulle han dra hem..vi missa bussen xD
Men då kom Norea dit för vi skulle leka när han dragit :p
Så satt vi och väntade en halv timme på bussen ^^
När han åkt drog jag och Norea hit och käkade pannkakor med syyylt :D:D
Och jag stressade på mig nya kläder :p
Sen var det dags att dra mot bussen :) För då skulle vi minsann in till stan och gå på bio :D
Vi såg Beck-Levande begravd och den var riktigt bra faktiskt :)
Och läskig...för jag är döv på mitt högra öra etfer att ha haft Norea brevid xD

mjaa, Vi fick ett par ragg på stan ikväll iaf xD



ah men ändå..

Åkte hem, tog en lite prommis från bussen och nu är vi hemma :)
Har nyss käkat glass med Noreas hemgjorde chokladsås ;D

Vad ska vi göra nu då?
Vet inte :D

joo, vi ska kolla på Sex and The City säger hon här :p
så det blir väl så x)



schnyggingar!



Norea gråter.. Helen skickar så rörande sms :$
hihih

Menee.

Hörs sötisar ;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0