slut

God kväll.

Jag läste ut boken idag :D bara så ni vet c:
Den var väldigt rörande måste jag säga! Rekomenderar att läsa den o:
Norea har redan paxat att få låna den av mig :p

bara så ni vet alltså ^^

ööhm, jag och mamma åkte och tränade förut.. de va nice
sen kom vi hem och tiden flög iväg.. Nu sitter jag här, trött som ett as..
Men vill inte sova själv o:
Det behöver jag inte göra imorn :)
För då ska jag till Liny och sova hos henne :)


What's Shakin'? 8D
Love it!


face :)

Sova...eller inte?
Sova...eller inte?
Sova...eller inte?
Sova...eller inte?

Jag veeeeeeeeeeet inteeeeeeeeeeeeeeeee :(

jag e trött.
väldigt trött.

aja.
Vi hörs

God natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0