snygg

Gokväll.

Jag sitter nu i sängen och har as tråkigt.. finns ingen att prata med :(
Jag kommer antagligen AVLIDA o:
Hahah Liny skrattar alltid när jag säger att jag håller på att avlida :p
För jag säger det ganska ofta ^^
Om vi går på stan så brukar jag säga ''Asså deet är så jävla varmt...jag kommer seriöst avlida!''
Mjaa, så jag säger det  om typ allt som är jobbigt xD
mene ah :)

Kom bara att tänka på det när jag skrev de :p
Jaaaaaaaaaaag.. har inget att göra.
Och eftersom jag har sovit hela dagen så är jag inte trött nog för att sova -.-

hmmm, vad ska man göra då?
jaa, min lösning får nog bli att slänga allt jag har i sängen ner till golvet och krypa ner å läsa xD
kuuuuuuuul

Mjaa, faktiskt lite. För boken är så bra :D


titta min snyggiga tröjaa :D:D:D:D
den är nyyyyyyyyyyy c:


well.... hello där o:


alltsåå...vad tråkigt jag har :D






hhahahahahah xD
aja

Vilket liv jag har! :)
gal1

shiit vad jag är konstig... o:
hahah, nee :)
men jooo!
håll käften!

eheeeh :)

Jag bör nog inte flumma någe mer här x)

God natt gullisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0