Sverige igen.

Hej

Nu har jag äntligen kommit hem igen :)
Känns skönt faktiskt.

Vi gjorde inte så jätte mycke där.. Kollade ganska mycket på film ^^
Jag hade inte sån lust att göra saker, för Norea lyckades smitta mig med sin förkylning :/
Så jag har mest legat med huvudvärk och ont i halsen o grejjor :(
Men ibland kännde jag mig pigg iaf ^^
Så då drog vi ner till Käringsund och satt där o hängde lite tills Robin slutade jobba, gick hem med honom då x)
Jaa, vad har vi mer gjort.. :p Snott två cyklar har vi gjort..jag fick ta den med hårdast sadel :(
Så jag har grymt ont i röven nu kan jag säga xD
En dag drog hela familjen ut med båten till en ö ^^ De va trevligt, jag och Helen sprnag mest runt och klättrade i berg :D Sen åkte vi hem :p
Jamen som sagt, vi har inte gjort så mycket mer än de :p


Nu sitter jag och väntar på att min Mams ska komma hem!
 För jag saaaaaaknar henne så mycket..buhuuh :(

Inte riktigt så men ah c:
Lite saknar jag mamsen iaf, speciellt när jag e lite förkyld xD
Då vill jag ju ha mami här o ta hand om mig :D

höhö :p

Jag har typ inte tagit några bilder nu så..ah.
Ni får inte se nåt av åland xD


Men en midsommar bild skadar ju inte :p

Vi hörs :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0