Cirkus

Goddag!

Idag har jag varit med mamma och mormor till stan, för mormor opererade ögat o: Men det gick bra för henne :)
Sen drog vi och käka sushi och sen dirkt hem o släppte av mormor ^^
Så passade jag och mams på att åka till färg affärn o kolla färg till mitt rum, så nu har vi en liten prov burk med färg här hemma som vu ska kleta på väggen nån dag :p

Och nu har jag suttit och babblat med Linnéa i feletonen ett bra tag :p
Vi bestämmde att vi ska ses på fredag o lite så :)
Ska väl ha Saftkalaset då :D
Och så ska vi kolla på Shreck :D:D:D
Lite kul c:

Men nu ska jag packa en liten väska med små saker i och ta mig till kusin Eddie, jag ska ta med honom till cirkusen ;D så ska ta vagnen med mig och gå det med honom.
Hoppas det går bra bara ^^
Men det ska de nog göra :)


mjaaa... Det är vad jag har på mig ^^


hejsan!

Nu måste jag fanbörja leta efter en väska..
Jag har furtioarton väskor, men ingen som är bra när man ska på cirkus med gullungar o:
Måste skaffa det alltså o:


Söto!

Den här lilla gullen ska jag gå med ikväll ^^

Vi hörs!

Ha de gött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0