va e de nu då..

HejsanHoppsan!

Nu känns det att det var länge sen jag skrev..flera dagar sen ^^
Det har faktiskt varit lite jobbigt tycker jag..men men, jag har ju klarat mig.

Helgen har ju varit för jävla varm o:
Jag har råkat bränna sönder hela ryggen, inte nice alls "/
Men annars har det ju varit toppen!

Bion i fredags va as bra tyckte vi :p
Efter den drog vi hem och myste i soffan, det blev inte mycket till att göra något ^^
Båda var helt slut, så vi låg och slö kollade på film o proppa i oss lite godis som vanligt :) as nice!
Sen i lördags då, då drog vi till nacka och shoppade lite i värmen, för mig blev det inte så mycket att shoppa :(
För mina pengar tog slut :p
Men jag klarade mig ^^
Juste, haha c:
Innan bion i fredags så knallade vi runt lite i stan, gick in på H&M och där hittade vi ett par tjusiga skor :D
Så vi bestämmde oss för att köpa dom, likadana :D


Snygga va? :D
Vi tycker dom e as coola 8D

Bäst av allt är att dom faktiskt är jäkligt sköna :)




Och så kul hade vi en lördags morgon c:

Mjaa.. sen drog jag ut till Grenö och Liny hem till sig :)

Så har jag bara legat och solat tills idag typ ^^
Så kom vi hem runt 4 idag, jag drog  o duscha..
Sen va det direkt iväg på 1års kalas hos kusinen :D Lilla Leo fyller 1 idag nämligen x)
Så där va vi o käka tårta :3

Nu måste jag väl nner och planera massor med mamma, vi ska dra iväg på resa i landet imorn ^^
Så lite planering behövs :p

Men vi kan ju höras lite senare :)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0