You've got plenty of time, my dear

HEJ HÅ.
Hinner väl bara skriva ett lite kort inlägg innan jag måste göra det sista.
Gick upp lite efter nio (va ju så skönt i sängen så va tvungen att ligga kvar en liiiten stund till ^^, Snooze-knappar är farliga!) och började packa och lite så.
Städat undan det värsta...ah.
LADDAT MOBILEN. Det har jag gjort x)
Nu ska jag bara få på mig ett par strumpor, få i mig något litet i magen och lägga ner de sista grejerna sen så måste jag gå till Bagarmossens tunnelbana och möta Gustaaaaaaf.
Fast ska hinna köpa något till bussen innan...hm.
Jaj-ja.



Hit ska vi  ;D Eller ah, inte just DIT, alltså, där bilden är tagen. Men till Dalarna ^^ Men man kan nästan se Stumsnäs från bilden ;)

Jaj-ja...igen höhö..
Hejsvejs på er då!

Puss o kram, cykelram!  Liny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0