busigt Linnéa! :D

heej!

Hahaha, såg att Liny hade lagt in massa filmer xD
Jävla sköna saker vi håller på med ibland alltså, mycket minnen man kommer ha när man bli gammal tant :D

Det kommer antagligen fler sjuka saker i helgen antar jag xD
Tror vi kommer röra ass lite med varandra iaf c:

höhöh
men iallafall.

Nu ligger jag och pratar med Norea på msn ^^
Vi pratar om att jag har fått rand av bikinin idag :D:D:D:D
awesome!

Jag ska snart stänga av och måla naglarna, eftersom jag inte är trött, men måste sova ^^
Så då målar man naglarna :p

Och eftersom att jag hade sjuuuuuuuuuukt ttråkigt...så tog jag lite bilder xD
Så jag langar dom 8D
Bara för att ni antagligen är trötta på alla bilder på mig hela tiden xD
Men jag är så jävla snygg, så jag kan lixom inte låta bli o:
;);););););););););););)


cutiiiiie!


Ännu mera cutiie!!!! :D:D:D
i'm so damn cute o:



Tjatigt med massa bilder :D:D:D
men faaaaaaan, jag är så snygg!


c:

Det var faktiskt den sista :D

ahahhah, förlåt!
Men jag e snygg c:

Men nu ska jag vidare!
Ska kolla Bäst of Dag-Otto och måla naglarna gröna ;D

Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0