Det värker...

Tja, nu har jag kommit ur sängen också -.-

Jag sover alldeles för länge på dagarna o: Idag kom jag upp halv 3 så jag har bara vaknat och duschat nu..
Jag hade väldigt brottom med att duscha! Vaknade och kännde att jag stank av grillrök ^^
Men nu är de borta ^^

Jag funderar lite på vad jag ska göra av resten av denna dag.. o.o
Har inte direkt nån lust att göra massa saker för det gör as ont i käken, och när jag har ont nånstans så tappar jag helt lusten att göra saker "/
Men jag går nog ut och lägger mig i solen snart, orkar inte sitta vid datorn heela tiden :p

shiit o:
Jag upptäckte nyss att tandställningen har typ skurit upp insidan av underläppen o.o
inte konstigt att det gör ont då.. :(

ajaa.

Vi hörs senare :)

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0