end of an era!!!!

Hej och God kväll!

Nu har jag kommit hem och duschat efter en shopping tur med mams :)
Vi träffade på Emma och Elias i nacka, och sen kom Felicia :)

Vi hade väldigt roligt måste jag säga xD
Felicia undrade varför inte espresso hous gjorde sina mackor själva, och det talade hennes mor om för de som jobbade där.. Det hade vi kul åt xD
Fast Felicia skämmdes :p
Men sen blev det fika på donken för allt annat stängde ^^

Jag hittade lite saker idag :3


Randigt linne ^^


Jätte söt klänning, påminner om Carrie's klänning i Sex and The City :p


''kort'' skinnjacka typ ^^
Ska ha den imorn :3


Nån flammsig tröja bara ^^
Skön e den iaf :p


Och så hittade jag lite annat kollijocks :D
Det blev inga skor, hitta inga snygga ^^ Men dom jag har funkar super :3

Ska vara i skolan kl.8.00 imorn, så jag ska börja fixa naglarna och håret nu så att jag kan sova snart!
Måste ju komma i tid o:

Så vi hörs nog imorn :3

Puss och God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0