Feber av alla slag

I går var det Kungligt bröllop, någon som missade det? ;) Svårt att tro det.
De var så söta tillsammans. Daniel grät i kyrkan (inte bara) och Victoria hade svårt att hålla sig från tårarna.
Man blir alldeles glad och sugen på att gifta sig själv, haha.
Mamma sa att det är helt okej att jag gifter mig med Prins Philip, för tio år gjorde ingenting, bara jag väntar tre-fyra år ;)
När mormor ringde sa hon i princip samma sak; "Jag tänkte på dig när jag såg honom! Det är ju inte helt fel. Men då måste jag få komma på bröllopet...men då måste du nog skynda dig lite, jag är gammal"
Haha..synd bara att han är liiite av en stjärt ;) haha
Det är skit samma faktiskt o:


I ALLA FALL.

Nu till något annat.
Jag hade VM-låten på hjärnan HELA dagen igår, men det blev inte jobbigt o: inte ens människorna omkring mig tyckte det va jobbigt ^^
Det är la bra att det är en sån låt i alla fall x)
Tsamina Mina eh-eh, waka waka eh-eh :D This time for Africa...(8)

AWESOME.

Okej, här kommer den da ^^




Menne...ni får ha det så bra. Nu ska jag försöka komma på något att göra under dagen.

Beybey.
Hejhå, cykla på !
Liny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0