Hostahakkinen

SJUK.
Jag är riktigt bajsigt dunderförkyld.
Fast det börjar bli bättre (tror jag), har inte samma huvudvärk som jag hade igår. Kan bero på den "äckliga" sörjan KanJang som jag drack i går kväll och i morse.
Riktigt bra faktiskt :)
Känner du att du börjar bli förkyld, drick det här ;



Du kan köpa de här på en vanlig hälsokost-affär eller apotek för ungefär 160 kronor.
Drick 15 ml av det morgon och kväll så fort du känner att du börjar bli sjuk.
När du är frisk bör du inte dricka det.

Yeps...
Nu ska vi vara roliga...HARKEL..

Jag och Emma ska förhoppningsvis till Göteborg den 2 Juli bara hon och jag :D Ska bli awesoooome !
Blir Liseberg! Har inte varit där sen jag fyllde 7 år ^^


Aja...puss o kram, cykelram!
Liny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0