I don't know what to type here

Tjena!

Jag somnade till förut..vaknade upp typ halv 9 eller nåt sånt ^^
Käkade nudlar eftersom jag inte käkat nån midda :p
Sen satte jag mig i soffan o kolla på tv med fadern min :3
Fast det var tråkigt så jag gick hit :)

Imorgon
Så är vi lediga för nästan alla våra lärare är borta x)
Men jag ska till skolan iallafall eftersom jag ska sjunga på avslutningen och så ska jag vara sån som pressenterar folk xD Och då måste man vara där och öva imorn, så det ska jag och några andra folk göra :3
Men då får vi iallafall lite sovmorgon, för vi behöver ju inte komma dit 8.15 lixom :)

Jag ska kolla med de andra snart vilken tid och vart vi ska ses imorn, för det är ju alltid bra att veta ;)

Imorn kväll ska The Poodles spela på grönan och det vill min far gärna dra och kolla på och han frågade om jag ville med, så jag tror att jag ska joina honnom :)
Men vet inte säkert än, skulle gärna ha nån kompis med mig då så jag slipper åka själv med honom.
För jag tycker inte att det är så kul "/

Men innan det
Så måste jag dra till nacka eller mölnvik för att köpa; Svart nagellack, Hudfärgade strumpbyxor, ska även kolla om jag hittar ett par skor och lite annat skojj som behövs till avslutningen :)

                                   


:3



Söta! Skulle passa till min klänning :)
Om det var ett annat matreal på de lila, för det där matrealet på skor är inte så smart om det blir blött eller smutsigt "/

Men får se hur det blir. Annars kommer jag nog ha dom här skorna

:)

Så jag ska försöka dra med min mor till nacka, för pappa är värdelös på sånt!

Nu ska jag kolla fiiiiiiiiiiiiiiiilm :3

Vi höres :)

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0