inställt?

God morgon

Har vaknat och duschat nu... Är inte så jätte frisk om man säger så "/
Har legat och hostat hela natten tills pappa hällde i mig hostmedicin..då blev det lite bättre och jag kunde sova lite.

Det var jätte trevligt igår iallafall :)
Först va vi hos Therese som tagit studenten, sen åkte jag med Natasha och Norea till fågelbro :3
Vi tappade bort oss när vi skulle till själva resturangen :p
Så vi gick och knackade på en dörr och frågade om vägen och dom sa att den närmsta vägen var att gå rakt över golf banan xD Så det gjorde vi, och blev jätte blöta om fötterna.. Lite äckligt :p

Men så kom vi dit iaf, beställde drinkar x)  alkoholria såklart ^^
Hade varit lite svårt för oss att få alkohol där xD
Men sen satte vi oss vid ett bord och lyssnade på bandet :3
Och när dom tog paus så gick vi ut och satte oss med dom, sen satt vi kvar där när dom börja spela igen :)

Dom slutade spela runt 21.00, så då drog vi hem :3
Mamma och Cissi var påväg hem från Therese då också, så jag åkte med dom hem :p

Så det var en nice kväll, även fast jag var sjuk xD

Nu ska jag typ.. Fixa mig och klä på mig och lite sånt, sen ska jag åka till nacka, hem till Natasha.
Vara där lite tills vi ska dra iväg på fest ^^
Om den inte blir inställd idag igen o:
För den skulle varit igår, men så regnade det sp den blev inställd...
Och det är ju inte så jätte bra väder idag heller, men vi får hoppas att den inte blir inställd :)


Hej hallå sjukling....

Men vi höres senare :)

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0