inte lust.

Hejhej.

Har legat ute i solen lite idag.. Väldigt tråkigt -.-
Jag har inte lust att göra nånting idag.. "/ Vet inte vad det är med mig, men på sista tiden har jag inte kännt mig som vanligt. Känner mig så konstig, förvirrad på något sätt, inte nöjd och så..
Smått depprimerad om jag ska vara helt ärlig.

Jag hoppas verkligen att jag känner mig bättre snart, vill att sommarn ska vara toppen lixom.

Och jag är jävligt stressad just nu.. För det är sista veckan på mina p-piller , på lärda ska jag börja ta hormons pillrena igen, och jag har varit lite slarvig och inte tagit mig iväg till UM och fixat det förut, så det MÅSTE jag verkligen göra nu i veckan! Annars avbryts det lixom, och det är INTE bra.
Så jag ska ta och ringa o beställa tid snart.
Men jag vill inte dra dit själv...ska kolla om nån kan hänga me

Men nu iaf, så tänkte jag ringa till mina kusiner och kolla om dom är hemma, Cissi kan ju behöva hjälp med busungarna där hemma :)

och jag saknar dom o:



Ska ta och ringa nu.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0