Jag orkar inte

Hej på er, hoppas ni mår bättre än vad jag gör.

Det var ju party igår, faktiskt ganska kuligt x) För det mesta så sprang vi bara runt i skogen och letade efter folk som försvunnit, men vi hittade alla ändå :3
Men vi knallade runt där och träffade folk, vissa som man kännde ^^
Mjaa, typ de :p
Jag drack ingenting på hela kvällen, det var faktiskt jätte skönt tycker jag.
Jag hade lixom koll på allt som hände och kunnde ha koll på mig själv med. Så det var nice :)
Sen runt 03:00 så kom min mor och hämtade oss (Jag, Natasha, Mette och Emma) där, och så sjussade vi dom till Mette.. För dom skulle sova där tillslut.

Och när jag kom hem så somnade jag typ på en gång när jag la ner huvudet på kudden :p
Och vaknade upp halv 11 imorse :3


Nu sitter jag mest bara och gnäller på mig själv, varför vet jag inte riktitgt...
Jag har bara blivit konstig och orkar inte med mig själv just nu.
Tycker det är ganska jobbigt att vara på dåligt humör och att vara nere o lite ledsen "/
Men jag hoppas det går över snart, det är ju möjligt att det är de fula vädret som gör mig så o.o

Jag ska nog lägga mig ner och sova bort min förbannade förkylning :(
Den är hemsk o:

Jag vill igentligen åka och träna, men det är inte så jätte smart när man är dunder förkyld "/
menmen
Får hoppas jag blir frisk snart.

Nu tänker jag krypa ner under täcket och sova lite :)


Kära säng ♥

Fast så ser den inte ut nu :p

Men vi hörs nog lite senare ^^

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0