jätte.kul.liv.

Jag är ganska kissnödig... :)

Jag har skrivit klart so  inlämningarna och nu är jag friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

Har suttit och häckat i soffan ett tag också, kollade på Älskarinnor :3 Väldi bra film med as dåligt slut.
Nu sitter jag och funderar över vad jag ska göra av mitt lov ^^
Finns inge vettigt att göra, funderar på att dra ut nu c: Kan ju finnas nån social människa på byn :3
Fast annars trivs jag bra här vid datorn :D

Min syssling Pauline kom hit förut och hjälpte mig lite med SOn c:
Hon är duktig (:
Och så e hon snäll och hjälper mig ^^
höhöh.

meneeee jag läängatr till helgen :D:D:D:D:D
För då ska jag och mams till IKEA :D:D
Och jag ska få massa sakeeeeeeeeeeeeer :D:D:D

okeeeeeeej x)

jag har ganska tråkigt :3


hihohihohihohiho c:


tööötnos :3


meneeee.... mamma, SLUTA GLO!

min mamma hänger sig över datorn och glor -.-

Fast nu har hon gått 8D

nemen.
Jag vill prata med en viss person som jag inte kan prata med just nu, för den personen är inte inne.. BUHU!
Jag tycker lite om den personen. tihihh :$

nemen fölåt xD
Jag ska försöka hålla mig serriös :D

Bäst jag slutar skriva xD

Vi höööööres :)

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0