kväller

God kväll!

Nu är det dags för mig att sova, ska upp med mams kl.08:30 imorn ^^
Så vi kommer tidigt till IKEA och har gott om tid på oss att knalla runt där :3
Har suttit ett tag nu och kollat massa saker som ska köpas imorn x)

Så nu ska jag försöka sova, med iskalla fötter :(
Och det kittlas i hela underkäken och i tungspetsen o.o Det är jätte irriterande och jag sitter å biter mig i tungan hela tiden för att det inte ska kännas, men det känns iaf..
Jätte jobbigt, hoppas det går bort tills imorgon o:

Och så hoppas jag att jag slipper mardrömmar inatt....
Nästan varje natt har varit full av mardrömmar nu..lite jobbigt faktiskt "/

Men nu ska jag göra upp en egen awesome drömm om hur mitt rum kommer se ut när jag fipplat i det :D


Några bilder från igår :)

Linn och Morgan (:


Carro, Clara, Leo, Totte, Amanda och Axel :3


Sofia, Sara och Amalia ^^



Edvin c:

Jaa, det var bara en liiiiiiiiiiiiiiiten del av alla foton jag tog :p


Men nu ska jag borsta mina tändääääääääääär ^^

Höres!

Puss och GodNatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0