lite sjuk :(

HejHej :)

Det vart en härlig kväll igår, träffade folk från klassen och från paralellklassen :3
Vi va på Brantis och hade trevligt ^^
Jag och Liny kom hem runt 11 på kvällen :p
Då satte vi oss på golvet och grillade marshmallows över ljus på mitt golv :D
En döpte vi till Emo-marshmallow xD För vi satt och eldade på den så den blev helt svaart x)

Sen somnade vi :p

Vaknade upp imorse, helt slut. As trötta ^^
Så vi låg bara och segade hela tiden, sen skulle hon dra sig hemmåt o:
Så det gjorde hon, och jag stannade kvar här hemma och sjukade mig.. För jag hostar som en galning :(

Så det har varit en ganska sunkig dag.
Jag ska snart klä på mig och fixa mig för att dra iväg på student uppvaktning ^^
Sen lite senare ska jag och Norea till Fågelbro och lyssna på hennes bror när hans band spelar där :3
Ska bli nicebice ^^


Imorn blir de pary, om jag inte är sjuk o:
vi får se.

Nu ska jag käka iaf :3

Heejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0