nehe, ingen träning..

Det blev ingen träning för mig och mams idag, vi han inte med det o:
Skulle handla massa jävla mat till midsommar, så då han vi inte träna :(

menmen.

Jag har ganska tråkigt nu ^^

Är jätte trött o:
Ska faktiskt snart sova! Jag måste verkligen orka upp imorgon bitti!


hursomhellst :)

Jag har nästan fått en liten rand av bikinin idag ^^
Lite nice
Ska lägga mig och sola imorn när jag kommit hem från ungdomsmotagningen också :D

Och så måste jag packa imorn, om jag inte gör det ikväll, fast det har jag inte lust med :p
Så det får bli imorn c:


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ;D
Jag satt och pratade i feletonen med Linnéa ett tag c:
Vi pratade om planer inför midsommar ^^
Hon kanske kommer över och sover hos mig på Grenö eftersom jag är själver där den kvällen :D
Och jag vill sova hemma, annars skulle jag sovit hos Gun.. Men jag vill gärna sova hemma.
Men jag ska vara hos Gun efter midsommarstången på Lådna :D:D


heeeeeeeeeeeeeeeeeeeejsaaaaaaaaaaaaaaaaaan! 8)

jaja, serriöst nu.

Jag ska ta och måla om naglarna :)
Dom ska bli gröna nu!

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0