Nu e det sluut! :D o: ??

Heeeeeeej!

Nu är man hemma :D
Haft avslutning idag, det blev mycket tårar på lunchen efter kan jag säga :p
Och Norea smetade krädde i mitt öga o: Bara för jag smetade på hennes kind.. för att Lisa smetade på min näsa xD aah.. knäppt vare :p
All sång och sånt gick bra och alla var så jäävla duktiga!! :D

Det var awesome!

På lunchen med alla 9:or så dansade alla våra lärare för oss :3
Det var underbart xD

Nu ska vi nog dra oss mot brantis tror jag, för det verkar vara där vi ska vara som gick ut 9an idag ^^
Men vi måste kolla med lite folk så det verkligen blir så :p













mjaaa, kul man har xD

mene, snygga är vi :3

Nu blir det fixa lite innan vi drar till ica för att dra vidare till brantis :)

Heejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0