ojdå o:

Hej gott folk!

Sorry för den dåliga uppdateringen! Men datorn dog imorse när vi höll på att sminka oss och sånt skit :p

Det har varit en suuuper dag! Även om jag önskar att min syster hade fått vara med, men hon ringde imorse och talade om att hon hade blivit sjuk, så det var ju väldigt trist "/
Men jag har filmat och fotat så mycket jag kan åt henne :D
Allt va bra i globen, synd bara att alla skrek så mycket så man inte hörde vad de sa o:

Men han som presenterade och höll på, han fick alla att vara tysta ibland xD
Det var lite nice ^^

Men aah, jag har inte så mycket att berätta, kan inte komma på så mycket :p

Det kommer nog mer imorgon :3

Nu ska jag sova!



   
Vi hörs!

Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0