rörigt

Heejsan!

Idag kom jag en aning sent till skolan för jag har drömmt mardrömmar hela natten och inte sovit så bra :(
Men jag kom dit iallafall, satte mig och pluggade NO. Men sen blev jag så trött på allt och alla så jag tog min väska och knallade hemmåt :)

Så nu är jag hemma, och runt halv 3 ska Norea ringa mig för då slutar hon och vi ska leka idag :D
Har ju inte träffat henne på evigheter typ o:
Helt galet!


aaw, love you ♥

mene, så vi ska kolla lite biljetter till peace and love och sen försöka hitta på vad vi ska göra ikväll :3
Har sån jävla lust att festa!! :D

men vi får se :)


 
  Nu ska jag berätta lite om veckan hade jag tänkt.

I måndags var det skola, men vi drog upp till skarpö efter lunch ungerfär.
Satte upp alla tält förberedde det mesta som skulle göras. Sen sov alla i arr-gruppen och funktionärer i ett 12 manna tält där, så vi var på plats i tid dagen efter när alla från skolan skulle komma :p

Så höll vi på hela tisdagen och lajvade, det spårade ur ganska mycket, men det gick bra ändå
Höll på hela onsdagen också, fast då hade vi inga vapen och vi höll alla på samma ställe och försökte göra något av det, så det gick väl lite bättre :)

Så drog alla runt 2 tror jag, men vi stannade kvar och städade, tog ner tält och massa sånt som skulle göras.
Sen drog jag runt 4. Stack hem och duscha packa om väskan och sånt :3
Sen satte jag mig på bussen till slussen och åkte sen vidare till plattan där Liny och Tonja mötte upp mig så drog vi vidare till sergel och den stora kön ^^

Liny hade åkt in tidigare så vi hade plats där, och det var bra etfersom alla andra vi skulle köa med skulle komma dit sent :p

Menee jaa, så satt vi där, gick och köpte massa godis och energi dricka så vi skulle klara oss hela natten xD

Sen blev det framflyttnig av kön, så halva våran grupp tog lite saker och sprang som fan så långt fram det gick så vi kom längre fram i kön ^^ Sen tog vi andra alla saker och bredde ut oss :p

Så höll vi på och flummade hela natten, jag sov typ 15min vid 3 tiden på morgonen, annars var jag klar vaken hela tiden :p

Men sen runt 6 så började dom årdna i kön och dela upp i vip och inte vip o reserv och allt vad det var.
Så fick vi stå i ny kö, och sen släppte dom in folk för att hämta biljetter.
Jag stod men Emma och några andra tjejer som vi hamnat i samma drupp som, så det var bra :)
Ungefär 15min efter att dom börjat ge ut biljuetter så fick vi våra biljetter och sen var det öööver :D

Vi hade as kul och blev as glada när vi fick våra biljetter :3

Sen drog vi oss direkt mot T-centralen och åkte hem åt alla olika håll ^^
Jag tog min väska och mina två stolar jag hade med och satte mig på en djurö buss :3
Så kom jag på att jag inte hade nycklar hem så jag skulle bli tvungen att gå till kusinerna för dom har extra nyckel hemma :)  Tur det :p

Men så satt jag och små sov på bussen, mycke skönt. Fast sen kom det på ett helt jävla dagis med små barn som skrek -.- JAg blev helt galen och kröp ihop till en liten boll xD
Men så gick dom av i stavsnäs..

Så kom jag till kusinerna och stannade där ett par timmar och hlälpe Cissi med Eddie och Leo för dom spnrng runt och klängde överallt :p
mjaa.

Sen gick jag hem därifrån typ halv 1, kom hem 1 typ :)
Käkade när jag kom hem, sen stupade jag i sängen och sov oavbrutet kram tills 9 på kvällen av att pappa kollade så att jag inte var död xD

öööhm, jaa xD

Så har min vecka set ut :3

Nu ska jag knalla ner till köket och käka lunch, för det har jag inte jort :3



Biljetternaaaaaaaaaaaaa! Jag och syster ska gå :3
Jag bjöd med henne och hon blev gald :)

Som sagt, ner nu ^^

Hörs senare :3

PussPuss


Kommentarer
Postat av: UMA

Woho :D

2010-06-05 @ 11:02:07
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
Postat av: Norea

I LOVE U <3

2010-06-09 @ 21:48:29
URL: http://nsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0