saaaaaaaaaaaaaft!

Tjenis Penis!

Nu har vi varit nere vid Barnholmarna, träffade Linnéa och Tynn där :)
Alla badade..förutom jag x)
Jag har blivit värsta badkrukan xD
Jävligt illa :p
menmen
Jag låg och solade ändå :)
Sen började det blåsa lite, så vi knallade hem till mig :) Bestämmde oss för att baka kladdkaka ^^
Men det va bara jag som bakade o:
Linnéa ritade, Helen läste nån jävla tidning xD och Tynn pilla på mobilen c:
mjaa..
För ett tag sen skickades Linnéa och Tynn till ica för att köpa jordgubbar, choklad och saaaft!♥

Och nu är kladdkakan klar, står o svalnar lite ^^
och vi väntar på flickorna x)





meneee, nu kom dom med saft :D
Jag vill ha saaaaaaaaaaaaaaaaaft :D:D:D

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0