solasolasola :D:D

Hejhopp!

Jag vaknade faktiskt tidigt imorse :D Runt 8.,..fast då somnade jag såklart om xD
Men jag gick upp vid..11 ungefär ;) De e duktigt gjort av mig tycker jag ^^

Så nu har jag fixat massor hära, ska bara packa lite i väskan sen ska jag ringa Linn :D
Hon ska hämta mig med moppen, så ska vi dra till henne och sola, kanske bada lite :3 Det får man se ^^
Sen ska jag ta mig hem mot kvällen typ, ska hem och packa nästa väska :P
Ska med mams och träna ikväll, så den väskan måste packas då (:

Jag ringde UM imorse iaf, så nu har jag en tid 9.30 imorn o:
Det är skönt, så får jag det gjort :3
Men jag tycker att det är lite tidigt "/ Och jag kommer behöva åka själv typ...ingen vill ju upp så tidigt på sommarlovet typ o:

Men men..

Imorn kväll drar vi ut till Grenö :D
Då kommer det verkligen kännas som sommalov för mmig :3

Jag tänker ta med mig datorn dit..klarar mig inte utan typ xD
Hoppas bara att det finns teckning där o':
Annars är det ju jäävligt pissigt! :(

jaja :)


Slängde på mig de här idag x)
Mams va hemma precis när jag skulle fota, så det var asbra! Då slapp jag trycka på knappen själv, fick hon göra :)))))))


c:

Ska höra av mig till Linn nu kanske :)

Hörs!

HejSvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0