Sorry :p

Heej!

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår :p
Men när vi kom hem så satte vi igång o göra mat, och jag började möblera om i köket ^^
Sen kom Cathrine, så hon och jag gick ut och hade mys, sen satt vi på golvet till 2.00 på natten och skruvade ihop en hylla xD Vi tyckte det var lite kul :p

Sen hade jag så ont i kroppen av sömnbrist..så jag kunnde typ inte röra mig, somnade i soffan :p
Sen imorse gick jag upp hit x)
Så vaknade jag halv 1 -.-
Men så hade jag fått sms av Linnéa :D
Så vi bestämmde nyss att hon ska hit idag :D Så åker vi tillsammans till stan imorn x)

Ska bli kul! :D:D:D:D


Nu måste jag börja fixa mig lite..eller asso, torka håret typ :p
För såhär kan jag inte se ut hela dagen :p


Höres senare!
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0