This kitchen is BIITCHIIIN'

Tjatjohallåsan!
Sitter och tittar på Accepted på 6an och dricker te, samtidigt som jag och Stefan kommenterar och citerar lite från filmen ;D Väldans trevligt!
Idag så har jag faktiskt varit duktig.
Jag gick upp ca kvart över nio och åt frukost, sen runt elva tiden så va jag ute och sprang i ungefär en timme. Kom hem och tog en snabb dusch. Åt lunch...fixade med tvätt och gick med mamma för att äta mat.

JAG VA MED OM NÅGOT ÄCKLIGT IDAG!!
När mamma och jag stod utanför grillen och väntade på att få vår mat så kom en kille/man som verkligen inte såg frisk ut.
Han gick barfota och sakta mot mig med stora stirrande ögon och ett liiiitet liiitet leende. Jag förstod att han va på väg mot mig så jag började prata med mamma, så när jag vänder mig lite snabbt för att se om han är kvar ser jag hur han står typ en meter från mig med ena handen usträckt mot mig och typ drar sitt finger mot min arm. Jag hoppade till och sa åt honom att låta mig va.
Så jag flyttade mig och Henrik längre bort från honom och närmare mamma. Så gjorde han samma sak igen och mamma sa åt honom ordentligt och skickade iväg mig för att köpa hennes sallad.
Så jag i princip sprang iväg från honom med Henik och tittade bakåt för att se att han inte började göra något mot mamma.
Han stod kvar en stund men gick sedan vidare, fick jag höra av mamma när hon mötte mig efter att vi va klara.
När vi började gå hem genom Skarpnäck så ser vi honom framför oss igen, men han har ryggen mot oss.
Den här gången började han springa mot en hund. Först så trodde vi att han sprang mot tjejen som höll i hunden, men två tjejer typ bredvid henne såg att han sprang mot hunden så det blev ganska livat därborta.
Mamma och jag tog en annan väg för att undvika honom och för att inte bli inblandade, så ah.
Jag va jätte skakig efter det. Va jätte obehagligt "/
Jag tycker INTE om sånt.
Blä.

Men nu är det bra igen 8) Hoppas bara att någon tar hand om mänskan.

NUSÅ.
Som Elingpeling skrev under så pratade vi över telefon om fredag och lördag, så vi ska ses :D
De ska dumpa sin båt vid vår brygga så antar jag att vi går till ängen tillsammans !! :D
Och Elin ska ha sin fina klänning så jag känner mig inte så mobbad om jag har mig :3

Apropå klänning. Den här har jag sytt;

                                             

                                             

Enkel, men tycker den är lite söt :3

yes..ah..nu ska jag sätta mig och dricka upp mitt te och kolla klart på filmen ! :D
Skriver kanske senare.

P.s Märker ni vilka perioder jag har när det gäller att blogga? Jag är inte lika awesome som Elin och gör det regelbunder o: D.s

                 Puss o kram, cykelram! Liny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0