Trött!

HejHej!

Hemma från skolan, as skönt!
Har varit en väldigt lugnt dag, bakade pizza gjorde några.. jag och ett par andra var och övade sång till på torsdag ^^
jaa, sen käkade vi :)
Sen var det dags att springa ut och leka, man skulle doppa huvet i en skål med vatten för att hämta ett äpple där :3
Det var jätte kul, för jag var dommare och tittade på alla andra som blev blööta :D
Mycke trevligt.
Sen gick vi in till musiksalen och skulle kolla på filmen upp :) Det krånglade lite med att få igång de först, men sen funkade det bra :)
Jag såg inte hela tiden, för jag sprang iväg och gjorde NO-prov så nu har jag G i fysik och teknik :D
Sen somnade jag på ett bord såå ah xD

Sen gav jag upp och liftade med min mor hem :3
Och nu sitter jag och fryser.....
Ska duscha mig varm, sen kolla film i soffan :D



läängtar efter soffan nu ^^
Duscha fort blir det nog x)

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0