Yes!

Tja!

Nu är jag på väg hem ifrån Grenö och kann äntligen använda datorn :D
Så jävla surt att det inte fanns nån teckning där ute "/
nåja...
Jag har ju klarat mig :p

Nu ska jag hem till Djurö, direkt när vi kommit i land ska mams köra ner mig till Stavsnäs :)
Ska tälta där inatt med lite kul folk :3

Så det ska bli kul :p
Ska berätta lite bättre om helgen sen, imorn när jag kommer hem :)

Måste bara säga att det var ju jävligt nice väder på midsommarafton o:
Hade man ju inte förväntat sig xD

nice var det.

lite båt bilder x)

Flytväst o grejjor har jag på med :D





jaamenne x)

om jag skulle ta och stänga av datorn då ^^

Vi får höras! :D:D

PusseliPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0