heh, jag bloggar lite oftare nu : ))

                                                              Heey....



Jaa, jag bloggar lite oftare nu ^^ Jag har helt enkelt bara kännt för att skriva lite typ xd

eeh, ja :'3
men iaf...
                                                    Tja :)
Jag mår typ illa nu...jag vet inte vad det är o.O bara började må illa :o Eller...jag såg/läste en sak.., som hade varit bra om jag inte sett -.- För jag blev ganske ledsen av det..vet inte varför men jaa, så konstigt det kan vara ibland ^^ hehe, det e över nu iaf...

Jag saknar en tid i mitt liv som var helt underbar! det var ett par månader jag livet lekte och jag kännde mig som den lyckligaste personen i världen! Men det ändrades snabbt...
Fan att det ska vara så jobbigt att älska någon så grovt?! Det är ju helt sjukt -.- 
+ Att folk ska vara sånna idioter ibland, det förstår jag inte....visst att man kan vara idiot..det är jag med, men inte på DET sättet lixom :-/
Det är svårt att förklara men asso....jag saknar en människa </3 Som inte hör av sig...som inte verkar må så bra just nu, men vafan vet jag? Eftersom han inte talar om nåt för mig nu så vet jag ju inte vad som händer...
Det känns bara som att ahn tar avstånd från mig., som att han inte vill veta av mig mer...jag känner mig tom.
Vet inte hur jag ska få det ur mig men..jaa, Skulle vara skönt om du hörde av dig iaf! Bara att du sa vad som har hänt eller nåt sånt..för nu känns det bara som att jag gjort/sagt eller nåt sånt fel... Känns hemskt..
Så många saker du sgt, du har väl menat de? Om du inte har gjort det så vet jag inte vad jag gör!
aja, ska inte tjata för mkt om dig, Det är bara de att jag tänker så sjukt mkt på dig :-/ ♥
nog om detta!

Idag va jag hos mormor & morfar en snabbis med mami x)) Dom kom hem från Gran Canaria igår ^^
Och där hade dom köpt armband till mig :D dom va jätte fiina! Jag fick två styckna :)
Båda va typ.., turkås blåa ^^ med massa stenar och sånt på :) Ett utav dom PINGLAR  så fort man rör på det : DD
Så jääävla nice asso 8D hahha, man hör mig när jag kommer då för då plingar det xD 

Efter de iaf, så gick vi ner till mina kusiner (dom bor grannar med mormor&morfar) 
De va mysigt ^^ dom e så jäkla söööta! bara så ni vet ^^ 

jaaaa.... Nu ska jag väl ta och sova eller nåt ^^ 
Ska ju till skolan imorn!!!!! 

                                                          Godnat då (; ♥

                            
Hittade en otroligt söt bild på mig och Helen på Noreas blogg <3 www.nsamuelsson.blogg.se  ;) spana in vafan


                                                      Dröm nu riktigt sött! ♥



                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0