jaa, nu får folk veta lite saker ^^

                                                      Tjena, jag har tråkit xD






105 frågor om mig själv x))
tidsfördriv :3

1. är du kär? - ja, tyvär :-/

2. har du snusat? - yes, USCH!

3. har du fimpat en cigg på nån annan? - tror de, när jag druckit...
 
4. har du legat i sängen brevid en kille? - många gånger xd
 
5. har du blivit dumpad? - hmm, ja -.-

6. har du blivit slagen allvarligt? - njaa
 
7. tar du droger? - nej..men folk tror de -.-

9. har du pussat en tjej? - MÅNGA GÅNGER 8D

10. hatar du någon? - jaa!!!

11. älskar du någon? - många :)

12. har några av dina vänner svikit dig? - hmm, de va länge sen..

13. har du djur? - jaa, en fet katt : D
 
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - MÅNGA GÅNGER : DD

15. hatar du dig själv? - alldeles för ofta...
 
16. gillar du orange? - Skön färg x)
 
17. har du haft/har oskyddat sex? - ja, inte så smart ;o
 
18. har du nån sjukdom? - sjukdom o.O neeej?

19. har du skämt ut dej för den du gillar? - hihih jaaa :))
 
20. har du en gris? - min pappa? x)

21. har du en plattång? - 2 stycken faktiskt ^^
 
22. har du en bror? - njaa, inte biologisk x)

23. har du sjukt bra humor? - JA FÖR FAN : DD
 
24. är du brunett? - jaa, det kan man nog säga x) till hälften iaf xD

25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - UNDERBART!<3

26. tycker du om hästar? - vet inte..asso....öh o.o

27. har du en hund? - nää, men min syster äger 3 styckna xd

28. har du skilda föräldrar? - Nej :)
 
29. har du gått på simskola? - Aaah -.- mamma e simmlärare vafan -.-

30. har du sagt bög till en kille? - nej,
 
31. har du sagt fitta till en tjej? - har hänt...för många gånger....

32. har du fuskat? - aaah (6)

33. har du en teve på ditt rum? - yes :))
 
34. har du lunar? - Nopee x)

35 har du MSN? - [email protected] (:

36. har du en syster? - ja, 23 år xd fast de e bara pappas dotter dåra ^^
 
37. har du bruna ögon? - Näjj, dom e blå/gröna typ :D
 
38. gillar du att fota? - Hmm, asso..gör jag väl ^^
 
39. har du sett dig själv brinna? - O.o

40. hjälper du dina vänner? - Varje dag!

41. gillar du tacos? - jarå (:
 
42. tycker du att du är söt? - eeeh, nej -.-

43. har du dansat? - HAHAH, jaa 8D

44. har du spelat fotboll? - jaaa :) men fick sluta, för laget va dåligt :((
 
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Faktiskt inte :-/

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - jafan xD
 
47. har du ätit sniglar? - USCH ! Aldrig i livet ;o

48. äger du en locktång? - Yes :)

49. gillar du att tugga tuggummi? - hihihi äääälskar det <3
 
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - Yes, det gör jag :)

51. gillar du kläder? - Jaaa :) de e jobbigt att gilla kläder xD

52. hatar du falska vänner? - om jag gör -.-
 
53. gillar du räkna matte? - Ibland xD beror på humöret...
 
54. älskar du någon nu? - jaa:) jag älskar många :) <3

55: har du gråtit inför en vän? - hehe jaa, klart som fan o.o
 
56. kan du sjunga? - ööhm, kan jag väl xD de e vad jag får höra av andra..men dåligt självförtroende gör att jag säger själv att jag sjunger dåligt ^^

57. har du sett nån dö? - älskade farmor&farfar<3 höll båda i handen när de dog... <3 (dom dog inte samtidigt asso!)

58. säger du vad du vill? - aaah :D

59. är du stor? - ehm, va? xD
 
60. vad är ditt hela namn? - Elin Maria Elisabeth Stockman Westerberg x))

61. kan du tala spanska? - Kan några ord sådär : DD

62. är du kortare än 1.60? - jaa ;o 1,57 :(

63. älskar du sommaren? - jaaaaaaaaaa<3

64. älskar du vintern? - mjaa, bara för att jag fyller år då..men snön e lixom

65. har du mer än 6 par skor? - Jaa, det har jag :D
 
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - hihihi ALLTID 8D

67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ett par gånger xd
 
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - jaa, det har jag :3
 
69. gillar du att städa? - Dammsuga kan va kul 8D
 
70. gillar du att sova länge? - älskar't <3

71. har du vart med om en olycka? - mjaa o.o

72. är du förvirrad? - allt för ofta xD

73. har du mer än 6 par byxor? - jaaa : DD
 
74. har du förlorat en vän? - måste tänka...ja :-/

75. gillar du att shoppa? - Ibland så x)
 
76. har du varit i paris? - Nope (:

77. gillar du ormar? - *skriiiiiker* dom e helvetes läskiga!!! ;o

78. klarar du dej själv? - beror på hur länge? :))
 
79. har du lagat mat? - Yes :)
 
80. är du klantig? - Du skulle bara veta xD

81. har du foppatoffler? - Hahah, jaa de tror jag xD
 
82. har du mer än 20 låtar på din data? - Aaaah :'3

83. sminkar du dej innan skolan? - Oftast ^^
 
84. har du träffat en kändis? - Ett par styckna ^^
 
85. har du mer än 7 par nagelack? - mååånga fler! ;o
 
86. har du busringt? - Hahahah xD seriöst? klart fan jag har 8D
 
87. har du skällt på din bror? - ne, jag har ju ingen xD
 
88. har du en vän som skiter i dig? - hur ska jag veta de? o.o
 
89. har du velat göra saker men vågar inte? - Nope, jag gör nog de jag vill oftast xd
 
90. sover du med nått gosedjur? - nee, sover ofta med människor iställe x))

91. har du åkt nånstans utan att du får? - Föör många gånger :((
 
92. vill du bara bort ibland? - Allt för ofta...
 
93. har du tältat? - Jaa :) de e kuuul x))

94. har du brännt dig? - jaaa :(

95. har du lekt med levande ljus ? - Jaaaaa : DD

96. har du lekt anden i glaset? - jaa D:
 
97. skäms du ibland? - hmm, ah -.-
 
98. bor du i skåne? - Nej, jag bor på en ö : DD
 
99. gillar du hip hop/rap musik? - jaa :) RAPOKALYPS vafan <3
 
100. är du på sista frågan nu? - nää? ^^

101. är du singel? -Jaaa, de jag (:

102. har du åkt flygplan nån gång? - Aah, jätte högt upp i luften x))
 
103. är du romantisk ? - haha, jaa de e jag fan :'3

104. är du blyg? - Vääldigt ofta ^^

105. har du svarat på alla frågor? - Jaaa 8D de va kuul ^^

aah, nu vet du de oxa ;)
Höhöhö jag hade trååkit, o så hitta jag domhär frågorna :'3

                                                              Byee *vinkar* ♥
                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0