-.-

Hej och god morgon.

Vaknade för ett tag sen av att mamma sa; jag skulle bara kolla om du var vaken -.-
Och jaaa. Det blev jag ju när hon stod och glodde på mig -.-
Då blev jag sur, för jag ville sova mera.. men neeej.

Det här känns som en värdelös dag.
Jag är på sämsta humöret, irriterad på ALLA o:
Så det blir väl att ligga och kolla på film i sängen hela dagen och bara vara själv så slipper jag va med folk och bli iriterad på dom "/ Ska försöka plugga matte också!

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Förlåt, var bara tvungen ^^

ööh....
Jag fryser. Det är inte trevligt alls :(


Jag saknar min kära syster, det var evigheter sen vi sågs nu och det känns hemskt :( 


miss you Stephanie♥


Systrar för evigt♥


Jag älskar dig syster :) 


Japp så var det med det.

Jag har grova agressioner i min kropp idag, bäst att inte föreldrarna iriiterar mig idag... o:
För då kommer jag bli typ...såhär D:

haha xD
neejavene.



gå-här-ifrån.
typ..hahah xD


ser dig!

Hej Då.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0